Startseite Johannes Rau Schule in Wuppertal

Homepage der Johannes Rau Schule in Wuppertal Wichlinghausen Foerderschule mit dem Foerderschwerpunkt emotionale und soziale Entwicklung

OVERVIEW

The site johannes-rau-schule.net presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have downloaded nineteen pages within the website johannes-rau-schule.net and found one website associating themselves with johannes-rau-schule.net. There is two contacts and locations for johannes-rau-schule.net to help you correspond with them. There is two public networking sites retained by this website. The site johannes-rau-schule.net has been online for eight hundred and seventy-seven weeks, twenty-three days, eleven hours, and one minute.
Contacts
Addresses
Online Since
Sep 2007

JOHANNES-RAU-SCHULE.NET TRAFFIC

The site johannes-rau-schule.net is seeing diverging amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for johannes-rau-schule.net

Traffic ranking (by month) for johannes-rau-schule.net

Traffic ranking by day of the week for johannes-rau-schule.net

JOHANNES-RAU-SCHULE.NET HISTORY

The site johannes-rau-schule.net was first recorded on September 14, 2007. It was changed on the date of September 08, 2013. It will expire on the date of September 14, 2014. As of today, it is eight hundred and seventy-seven weeks, twenty-three days, eleven hours, and one minute young.
REGISTERED
UPDATED
EXPIRED

AGE

YEARS
MONTHS
DAYS

LINKS TO JOHANNES-RAU-SCHULE.NET

WHAT DOES JOHANNES-RAU-SCHULE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of johannes-rau-schule.net Mobile Screenshot of johannes-rau-schule.net Tablet Screenshot of johannes-rau-schule.net

CONTACTS

Johannes Rau Schule

Ingo Windeck

Kreuzstrasse 85

Wuppertal, 42277

jweiland.net

Jochen Weiland

Echterdinger Str. 57

Filderstadt, 70794

JOHANNES-RAU-SCHULE.NET SERVER

We diagnosed that a lone page on johannes-rau-schule.net took eight hundred and twelve milliseconds to stream. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
134.119.225.137

NAME SERVERS

ns1.jweiland.net
ns2.jweiland.net

FAVICON

We discovered that this domain is employing the Apache operating system.

Startseite Johannes Rau Schule in Wuppertal

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the site, "So finden Sie sich schnell auf unserer Homepage zurecht." I noticed that the web page also said " Ob Ferien, Zeugnisausgabe oder Schulfeier, hier finden Sie alle wichtigen Termine." They also stated " Zeigen Blicke in den Schulalltag. Bietet Nachrichten rund um unsere Schule, ältere Infos finden Sie im Archiv. Die letzten Meldungen aus insgesamt 18 bildungsbezogenen Informationsquellen liefert unser Newsfeed. Internet-Adressen für Schüler, Eltern, Lehrer und andere Menschen bieten die Links. Junge Fußballer kicken in Polen."

SEE MORE WEB SITES

Johannes Rebel GmbH

Blechnerei, Installationen, Sanitär, Heizungen, Komplettsanierung. Willkommen bei der Johannes Rebel GmbH. Sie haben ein Problem? Das kann nicht sein! Wir freuen uns auf Sie! 76448 Durmersheim, Tel.

Ev. Kirchengemeinde Johannes

Auf der Seite der Evangelischen Kirchengemeinde Johannes zu Rheine. Begegnen am Brunnen des Lebens. Das Gemeindebüro und die Friedhofsverwaltung. Finden Sie in der Sternstraße 5.

Johannes Röring MdB

Liebe Bürgerinnen und Bürger,. Herzlich willkommen auf meiner Internetseite. Hier informiere ich Sie über meine politischen Aktivitäten als direkt gewählter Abgeordneter für den Wahlkreis Borken II. Für Ihre Fragen und Anregungen stehe ich jederzeit gerne zur Verfügung. Nehmen Sie gerne Kontakt auf! 29032018 Besuch beim Heidener Bürgermeister Hans-Jürgen Benson. 13032018 Vredener reist in die USA.

Johannes Schenk, Pianist in Köln

Johannes Schenk, Pianist in Köln. Herzlich willkommen auf meiner Homepage! Hier können Sie sich eingehend über mich und meine musikalischen Projekte informieren. Sie können meine CDs vorhören, meine Videos. Anschauen, sich in den Newsletter. Von mir betrachten und Kontakt via E-Mail. Sie können sich über unser neues Plattenlabel THE INDEPENDENT ARTISTS. Sie können nachlesen, was Zeitungen. An mich richten oder zunächst CDs bestellen.